Vedtekne planar for valperioden

Djupdykk i kommunen.JPG - Klikk for stort bilete

 

 

Alle dei 15 kommunane i SEKOM-området har no vedteke plan for forvaltningsrevisjon og selskapskontroll. Planen er viktig for tilsyns- og kontrollarbeidet i valeperioden og vert vedtekne av kommunestyret / bystyret etter framlegg frå kontrollutvalet.

Kontrollutvalet starta sitt planarbeid rett etter nyttår 2016 med drøfting av overordna analsye frå revisor. I planane er det prioriterte prosjekt for forvaltningsrevisjon og selskapskontroll. Du finn også meir informasjon om kva som ligg i desse begrepa, lovheimlar med meir.

 

Her finn du alle dei 15 planane samla.

 

 

Publisert av Arnar Helgheim. Sist endra 16.08.2017 av Arnar Helgheim
Fann du det du leita etter?
   

Kontaktinformasjon

SEKOM-sekretariat
Hafstadvegen 42 Postboks 338
6802 Førde
E-post : post@sekom.no

Login for redigering Login for redigering